New Balance Buty New Balance YC373AM2 różowe

325,30
  • Darmowa dostawa
  • Czas dostawy 7 - 10 dni roboczych
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy

Buty New Balance  YC373AM2 Różowe - Idealne dla Młodych Księżniczek!

Buty New Balance  YC373AM2 to doskonały wybór dla aktywnych dziewczynek. Wykonane z wysokiej jakości materiałów syntetycznych oraz siateczki, zapewniają nie tylko trwałość, ale również komfort użytkowania.

Cholewka tych butów została precyzyjnie zaprojektowana z materiału tekstylnego i syntetycznego, co gwarantuje doskonałą cyrkulację powietrza i lekkość. Z tego powodu, nawet najbardziej energetyczne dzieci będą czuły się w nich swobodnie przez cały dzień.

Podeszwa środkowa wykonana z miękkiej pianki EVA jest jednym z kluczowych atutów tego modelu. Pianka EVA absorbuje wstrząsy, co znacząco zwiększa komfort chodzenia, szczególnie podczas biegania po twardych nawierzchniach. To rozwiązanie doskonale chroni stopy dzieci przed urazami.

Gumowa podeszwa zewnętrzna z klasycznym bieżnikiem zapewnia świetną przyczepność do podłoża i zwiększoną odporność na ścieranie. Dzięki temu, buty te sprawdzą się zarówno na szkolnym podwórku, jak i w parku.

Różowy kolor butów New Balance  YC373AM2 przypadnie do gustu każdej młodej damie, która ceni sobie modny wygląd. Możliwość zestawienia butów z kolorowymi dziecinnymi skarpetkami oraz sportowym plecakiem sprawia, że można z łatwością stworzyć atrakcyjny i praktyczny zestaw do szkoły.

Buty New Balance  YC373AM2 w kolorze różowym to idealne rozwiązanie dla wszystkich aktywnych dziewczynek. Połączenie funkcjonalności z estetyką sprawia, że są one nieodłącznym elementem garderoby szkolnej, jak i codziennej. Wyjątkowa konstrukcja i wykorzystanie najwyższej jakości materiałów gwarantują komfort, bezpieczeństwo i trwałość. Wybierz New Balance  YC373AM2 i dodaj odrobinę różu do codziennego życia swojej małej księżniczki!

  • Model: Buty New Balance YC373A
  • Kod producenta: BM192442
  • Kolor: różowy
  • Ocieplenie: nie
  • Wysokość: niskie

Dziękujemy za dodanie komentarza.

|