Rower miejski Elops 520 niska rama
Kod produktu: 8378612
0,0 (7058)1599,00 zł
159,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęKolor:
Niebieska stal / -Rozmiar:
Darmowy zwrot
Kod produktu: 8378612
0,0 (7058)1599,00 zł
159,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Nasz zespół projektantów stworzył ten wygodny rower do okazjonalnej jazdy po mieście, wyposażony w stelaże do bezpiecznego transportu rzeczy.
Do jeszcze wygodniejszej, okazjonalnej jazdy po mieście, ten rower Elops posiada również wysoki standard wyposażenia.
3 rozm., wyprostowana pozycja, kierownica z reg. wysokości, ergonomiczne chwyty.
6 biegów z obrotową manetką, napęd jednorzędowy, wypos. do transportu (koszyk).
Niezależne oświetlenie zasilane z dynamo na oponie (tarcie o oponę).
Hamulce szczękowe V-Brake, łatwe w użyciu i serwisowaniu.
Kompatybilny z fotelikiem dziecięcym, sakwami i akcesoriami bezpieczeństwa.
Stalowa rama lepiej pochłania drgania powodowane nierównościami drogi, dzięki czemu zapewnia większy komfort.
Dostępny z niską ramą ułatwiającą wsiadanie, zarówno dla kobiet jak dla mężczyzn, lub z wysoką ramą.
Rozmiar XS, waga ramy: 3,5 kg;
rozmiar S/M i L/XL, waga ramy (stalowej): 4 kg.
Stalowy widelec pochłania niedoskonałości nawierzchni, aby zapewnić większy komfort jazdy.
Stalowe szczęki V-Brake z przodu i z tyłu umieszczone pod ramą, co poprawia estetykę roweru.
Klamki hamulcowe z aluminium.
Kierownica typu holenderskiego i klasyczny mostek (przekrój 22,2 mm) z aluminium, regulowany na wysokość, aby zapewnić bardzo wyprostowaną i wygodną pozycję.
Ergonomiczne chwyty oferują większy komfort podczas regularnego korzystania z roweru. Wyposażone w inserty do zamontowania lampek VIOO clip, co pozwala być lepiej widocznym z boku.
Sprężyna prostująca kierownicę zamontowana jest między widelcem a ramą, do ustabilizowania roweru z załadowanym koszykiem/platformą podczas jazdy lub postoju.
Sztyca siodła (przekrój 28,6 mm) regulowana na wysokość, ze stali, aby skuteczniej pochłaniała drgania i zapewniała więcej wygody.
Szerokie siodło z pianką o zróżnicowanej twardości, dostosowaną do miejsc ucisku pośladków na siodle.
Siodło z regulacją nachylenia do 12° dla większego komfortu i spawane jarzmo, dla większego bezpieczeństwa.
Obejma podsiodłowa (przekrój 31,8 mm) przykręcana na śrubę, aby zapobiec kradzieży sztycy/siodła.
Niezależne oświetlenie przednie i tylne zasilane z dynamo na oponie.
Tylne oświetlenie zintegrowane w błotniku, a przednie w ramie, aby zapobiec zniszczeniu.
Tylny odblask wbudowany w bagażnik.
Przerzutka z wózkiem 6-rzędowa Btwin By Microshift.
Jednorzędowy mechanizm korbowy 40 zębów, stalowe korby 170 mm, wolnobieg 6-rzędowy 14x28, łańcuch KMC z powłoką antykorozyjną.
Manetka obrotowa 6-rzędowa Btwin By Microshift.
Przebieg dla 1 obrotu korb: od 3,15 m do 6,29 m.
Koła 28" z przodu i z tyłu z aluminium, jednokomorowe, 36 szprych.
Koła 26" w rozmiarze XS.
Skąd taki wybór?
Aby nasi użytkownicy korzystali z większego komfortu i lepszej jakości jazdy, jakie oferują koła 28".
Koła przednie i tylne przykręcane śrubami, co ma na celu zniechęcić potencjalnych złodziei.
Do wygodnego transportu roweru, na przykład w samochodzie, do odkręcenia koła potrzebny będzie płaski klucz 15 mm.
Osie koła przedniego/tylnego gwintowane 9 mm.
Opony typu balon pozwalają pochłaniać nierówności terenu, aby poprawić komfort użytkowania, dbając jednocześnie o dobre właściwości jezdne.
Wentyle typu Schrader ułatwiają pompowanie, które możliwe jest też na stacji benzynowej.
Idealne ciśnienie wynosi od 3,5 do 4 barów.
Wzmocnienie zapobiegające przebiciom z nylonu 1 mm zintegrowane jest w bieżniku opony.
Rozmiary opon w rozmiarze XS = Etrto 559-44 (26" x 1,75),
Rozmiary opon w rozmiarze S/M i L/XL = Etrto 44-622 (700-45C / 28" x 1,62).
Przedni koszyk przykręcany, tylny bagażnik, oświetlenie zasilane z dynamo na oponie, błotnik przedni i tylny, boczna stopka, osłona łańcucha.
Wzmocniona boczna stopka zapewnia lepszą stabilność podczas parkowania roweru z obciążonym bagażnikiem i przednią platformą/koszykiem.
Bagażnik o nośności do 27 kg umożliwia montaż fotelika dziecięcego lub zestawu sakw ELOPS.
Rama posiada otwory umożliwiające zamocowanie koszyka na bidon lub zapięcia segmentowego na rurze podsiodłowej.
W tylnej części rama posiada nawiercenia do zamocowania zapięcia na ramę typu RING LOCK, dostępnego na dziale akcesoriów.
Kompatybilny z dziecięcą przyczepką mocowaną do osi tylnego koła.
Rozmiar XS odpowiedni dla osób o wzroście od 145-155 cm,
rozmiar S/M odpowiedni dla osób o wzroście od 155-175 cm,
rozmiar L/XL odpowiedni dla osób o wzroście od 175-195 cm.
Jeśli jesteś na granicy 2 rozmiarów, wybierz ten większy, do wygodniejszej jazdy.
Rozmiar XS= 17,6 kg,
rozmiar SM = 19,1kg,
rozmiar L/XL = 19,45 kg.
Rower ma nośność do 100 kg (waga użytkownika+rower+przewożony bagaż).
Aby ograniczyć przebicia i maksymalnie wykorzystać komfort roweru sprawdzaj ciśnienie w kołach co 15 dni przy codziennym użytkowaniu, lub przed każdą jazdą, jeśli jeździsz okazjonalnie.
Gdy pojawi się widoczne nagromadzenie brudu, odtłuść i nasmaruj łańcuch.
Mycie ramy wodą mydlaną, unikając myjek wysokociśnieniowych.
Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej. Użytkując w zasolonym otoczeniu regularnie myć.
Transport roweru z niską ramą na tylnej klapie samochodu wymaga użycia adaptera.
Nie nadaje się do jazdy po szutrach.
Rower holenderski posiada szeroką kierownicę, zwróć uwagę pokonując przewężenia, wewnątrz i na zewnątrz.
Zaprojektowany w Lille przez zespół Inżynierów i Designerów.
Montowany w Unii Europejskiej.
"Używanie roweru w mieście jest jedną z najlepszych alternatyw dla korzystania z samochodu, umożliwiając skuteczne przemieszczanie się z miejsca na miejsce.
Aby jazda na rowerze w mieście była przyjemnością w każdych warunkach i aby być przygotowanym na każdą sytuację, pamiętaj o najważniejszych elementach bezpieczeństwa, takich jak kask, dwa zapięcia, odzież przeciwdeszczowa, oraz dodatkowe akcesoria oświetleniowe."
Dożywotnia na ramę, mostek, kierownicę i widelec.
2 lata na inne komponenty, prócz zużywających się.
18 kg
Rama: 100.0% Stal
Jeśli to możliwe przechowuj rower w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłaniaj go plandeką.
Nie nadaje się do jazdy trekkingowej ani górskiej.
Ten rower został zaprojektowany i udoskonalony przez nasz zespół projektowy, a następnie przetestowany i zatwierdzony przez naszych testerów terenowych, aby jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkowników rowerów miejskich.