Rower Neo Racer to wszechstronny rower szosowy. Zaprojektowany do odkrywania pierwszych wrażeń prędkości na rowerze szosowym, wygodnym, o sportowym charakterze.

Rower ten jest klasyfikowany jako rower „allroad”, co oznacza, że ​jest w stanie z niezwykłą łatwością pokonywać utwardzone drogi i ścieżki o różnej nawierzchni. Przyjmuje opony do 38 mm.

Kup razem z

Podobne produkty

Wszechstronność

Napęd SHIMANO TIAGRA 2x10-rzędowy, koronki 34/48 i kaseta 11/32.

Siła hamowania

Hydrauliczne hamulce tarczowe SHIMANO TIAGRA, tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.

Wydajność energetyczna

Koła Van Rysel ROAD PERF tubeless ready, opony Hutchinson 700x28C.

Lekkość

Rama z aluminium i karbonowy widelec, waga roweru 9,5 kg w rozmiarze M.

Gama NCR AF

Rower Neo Racer Aluminium Frame (rama z aluminium) dla NCR AF jest pierwszym rowerem sportowym z naszej gamy. Wyróżnia się wszechstronnością poszukiwaną przez początkujących rowerzystów szosowych. Doskonale sprawdza się podczas przejażdżek po równinach i w górach. Duży prześwit ramy pozwala zamontować opony szerokości nawet 38 mm, do jazdy po utwardzonych ścieżkach.
Jest to rower o sportowej geometrii. Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają Ci bezpieczeństwo.

Szczegółowo o ramie

Rama jest z aluminium 6061 zwanego "double butted", co oznacza, że aluminium ma dwie różne grubości na długości rur.
Celem jest zmniejszenie wagi, gwarantując jednocześnie wytrzymałość i sztywność ramy.

Spawy są polerowane co daje niezaprzeczalny efekt estetyczny.

Widelec jest karbonowy, co zapewnia większą precyzję kierowania i zmniejszenie wagi.

Układ kierowniczy

Rower NCR AF wyposażony jest w kierownicę z aluminium 6061 T6 o przekroju 31,8 mm.
4° backsweep,
130 mm drop.
Szerokość kierownicy:
XS - S: 400 mm,
M - L - XL: 420 mm.

Mostek z aluminium 6061 T6 7º/-7º.
Długość mostka:
XS 70 mm,
S 80 mm,
M 90 mm,
L 100 mm,
XL 110 mm.

Kompletna grupa SHIMANO TIAGRA 2X10 przełożeń

Rower NCR AF TIAGRA jest w pełni wyposażony w grupę SHIMANO TIAGRA (4700).
Waga kompletnej grupy w wersji tarczowej wynosi 3350 g.
Ta grupa zapewnia niezawodną i precyzyjną zmianę przełożeń. Umożliwia również zaoferowanie hydraulicznych hamulców tarczowych. Chwyty są cienkie i kompaktowe, a ergonomia jest optymalna, aby zapewnić łatwą obsługę klamek w dolnym chwycie (Manetki R4720).

Wykorzystuje najnowsze zakresy przełożeń oferowane przez Shimano w grupach z najwyższej półki.

Zakres przełożeń

Rower wyposażony w dwurzędowy mechanizm korbowy SHIMANO TIAGRA (FC 4700) w rozmiarze 48/34.
Tarcza 48 umożliwia pedałowanie z szybszą częstotliwością oraz pozostawanie w środkowych zakresach kasety.

Kaseta (CS-HG500-10) 10-rzędowa z następującym stopniowaniem:
11-12-14-16-18-20-22-25-28-32.

Jeśli chcesz wymienić kasetę, przerzutka przyjmie maksymalnie 34 zęby. (RD 4700 GS).

Łańcuch: KMC TWX10.

Długość korb w zależności od rozmiaru:
XXS / XS: 165 mm;
S: 170 mm.
M: 172,5 mm;
L/XL: 175 mm.

Konserwacja napędu

Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.

Konieczna jest regularna kontrola łańcucha przy pomocy wskaźnika zużycia łańcucha, dostępnego w Decathlon (ref: 8351086).

Trwałość napędu

Podczas zakupu roweru ważne jest, aby wziąć pod uwagę koszt serwisowania go, wybierając napęd wysokiej jakości.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od konserwacji.

Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km.
Średnia żywotność kasety wynosi 10000-12000 km.

Zaniedbanie łańcucha może prowokować jego przeskakiwanie, co może uszkodzić ramę.

Hamulce tarczowe

Hamulce tarczowe SHIMANO TIAGRA z tarczami 160 mm z przodu i z tyłu.
Hamulce tarczowe SHIMANO TIAGRA są hydrauliczne, hamowanie jest więc bardziej progresywne i mocniejsze, niż z hamulcami hydromechanicznymi.

Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy prędkości 20 km/h i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.

Konserwacja hamulców hydraulicznych

Hamulce hydrauliczne działają w obwodzie zamkniętym między klamką hamulca a jego szczękami.
Szczelność zapewniona jest przez odpowiedni przewód.
Z biegiem czasu pojawi się stopniowa utrata ciśnienia w przewodach, co spowoduje utratę skuteczności hamowania. Gdy działanie klamki staje się zbyt miękkie, lub gdy dotyka ona do kierownicy podczas hamowania, należy odpowietrzyć układ hamulcowy. Operacja ta wymaga posiadania odpowiednich narzędzi oraz umiejętności.

Ostrzeżenia i regulacje

UWAGA: Nigdy nie zaciskaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to wysunięciem się klocków oraz zapowietrzeniem układu.

Jeśli tarcza ociera o klocki podczas jazdy, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:

- Poluzuj dokręcenie osi koła,
- Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając oś koła,
- Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk,
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.

Koła VAN RYSEL

Koła ROAD PERF ważą 1760 g (810 przód / 950 tył);
Sztywna oś (100x12 przód / 142x12 tył);
Wysokość profilu 23 mm,
24 szprychy z inoxu, podwójnie cieniowane, aby zapewnić większą odporność na korozję i zmniejszyć ciężar.
Szerokość wewnętrzna 19 mm, asymetryczna obręcz umożliwia lepsze wyważenie napięć, a tym samym zwiększa wytrzymałość koła.

Taśma na obręcz tubeless, koło tubeless ready. Wentyl tubeless w opakowaniu.

Opony HUTCHINSON PERF BLACK

Rozmiar: 700 X 28 C.
Po dwóch latach badań zespół HUTCHINSON powołał do życia nową gamę ElevenSTORM® spełniającą 5 głównych wymogów wydajności stawianych oponie: grip, wydajność, trwałość, odporność na przebicia i komfort.
Ta wersja jest doskonałą ofertą dla wszystkich kolarzy, którzy pragną jechać szybko i daleko. Ze wzmocnieniem z Kevlaru® pod bieżnikiem opona uspokoi nawet najbardziej nieufnych oraz oferuje trwałość przekraczającą 4000 km.
Tubeless ready.

Tubeless czy dętka

Zalecamy przejście na opony tubeless, montując wentyle tubeless, dołączone do roweru.

Montaż tubeless zapewnia większy komfort, lepszą wydajność i umożliwia samoczynną naprawę niewielkich przebić.

Oczywiście, posiadanie dętki w zestawie naprawczym jest zawsze niezbędne, na wypadek większego przebicia opony.

Siodło / sztyca podsiodłowa

Sztyca siodła VAN RYSEL z aluminium, przekrój 27,2 mm:

XS: 250 mm;
S, M, L: 350 mm;
XL: 400 mm.

Siodło VAN RYSEL sport 900.

Pedały

Rower sprzedawany bez pedałów.

Jaki rozmiar wybrać

Musisz odnieść się do tabeli geometrii roweru.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, mniejszy będzie lepszym wyborem dla kolarzy szukających bardziej reaktywnego, dynamicznego roweru. I przeciwnie, jeśli chcesz mieć lepszą pozycję na dłuższe dystanse, większy rozmiar może okazać się lepszym wyborem.

Maksymalna waga

Ten rower był testowany dla maksymalnego obciążenia 110 kg (kolarz + wyposażenie).

Gwarancja

Dożywotnia gwarancja na ramę, mostek, kierownicę. Widelec z 5-letnią gwarancją.

Waga

10 kg

Skład

Rama: 100.0% Aluminium

Ograniczenia

Maksymalna waga rowerzysty + sprzętu 110 kg.

Porady dotyczące konserwacji

Nie prać.

Nie należy czyścić na sucho.

Nie prasować.

Nie suszyć w suszarce bębnowej.

Wybielanie wykluczone.